onsdag 7 oktober 2015

Farväl sommaren, Välkommen hösten

Vi tar färväl till sommaren med sommarens sista bilder. 

Fallkulla djurgård
Katt nära vårt hem


                
Vi odlade frilandsgurkor i trädgårdslandet i släktens sommarställe


Fallkulla djurgård



Hösten har varit extremt hektisk i mina studier och jag har jobbat en massa! Tacksam över att jag haft jobb för en gångs skull. Har betalat bort lån åt vänner, varit på cafe med familjen och sparat pengar för att köpa pysselgrejor med. Vi brukar pyssla en hel del, men inte på sistone eftersom jag varit så upptagen med mitt eget.

Fritiden med familjen har jag inte satsat på och gett av min tid... Dålig samvete blir man aldrig av med. Antingen känner man dåligt samvete för att inte ha fokuserat på studier, inte fått jobb eller satsat på sin man och barn.Förra söndagen var det gratisdag i Högholmen, och då gick tösen med pappan och systern dit. Jag stannade hemma och skrev på skoluppgifter. Trots allt välkomnar vi hösten, hoppas det blir en riktigt kall och torr höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar